چکیده
این مطالعه، عملکرد سیستم دولت الکترونیک مرزی را مورد بررسی قرار میدهد. این رشته از مطالعات در بخش زمینههای دولت الکترونیک، مدیریت عمومی مشارکتی، و موفقیت سیستم اطلاعاتی با تمرکز بر سیستمهای اطلاعاتی بین سازمانی به منظور توسعه چارچوب مفهومی. این چارچوب شامل کارایی است، کارایی و پاسخگویی به عنوان معیارهای عملکرد کلیدی؛ شناسایی عوامل فنی، مدیریتی و درون سازمانی برای موفقیت؛ و توسعه فرضیهها براساس آن. تحقیقات تجربی از سطح کاربر استفاده میکند دادهها برگرفته از یک سیستم دولتی الکترونیک است که تجارت یکپارچه و خدمات صنعت را تامین میکند. نتایج نشاندهنده اهمیت پشتیبانی مدیریتی، اهداف مشترک، و اعتماد درونسازمانی رو به بهبود است. (هر سه معیار عملکرد) به علاوه، فرهنگ سازمانی محور و نوآور افزایش مییابد. بهرهوری و پاسخگویی در حالی که وابستگی متقابل اجرایی اثربخشی و پاسخگویی را تحتتاثیر قرار میدهد. مفاهیم مدیریتی و نظری این یافتهها و فرصتهای تحقیقاتی آینده نیز مورد بررسی قرار میگیرند.
مقاله ديدگاه هاي فقهي و حقوقي جرم ترك نفقه
ديدگاه هاي فقهي و حقوقي جرم ترك نفقه
حقوق و مطالبات زوجه در شرايط مختلف
چگونگی مسئولیت ناشی از قصور پزشک
جرائم قابل گذشت و غيرقابل گذشت
جايگاه محاربه و افساد في الارض و بغي در قانون و فقه
ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل داده های توپولوژیکی سری های زمانی مالی : چشم انداز سقوط ها