نقش تجربه قبل از مصرف در ارزش درک شده برندهای خرده فروشی: تجربه مصرف کنندگان از بازارهای نوظهور

The role of pre-consumption experience in perceived value of retailer brands: Consumers' experience from emerging markets

چکیده
در این مطالعه تجربی، تئوری نقاط تماس برند و تئوری تجربه برند به منظور بررسی تاثیر مرکب تجربه مصرف و قبل از مصرف در زمینه ارزش درک شده مصرف کننده (CPV) و اولویت برند ادغام می شوند. خرده فروشی لوازم آرایشی و مصرف کنندگانی از بازار نوظهور عمده مانند چین برای بررسی انتخاب می شوند. یافته ها نشان داده که تجربه مطلوب فعالیتهای ارتباطات بازاریابی برند در طول مرحله قبل از مصرف به پاسخهای مثبت برای افزایش اولویت برند اشاره نموده که مستقیما به ارزش درک شده و غیرمستقیم به وفاداری برند کمک می کند. مفهوم سازی ارزیابی مبتنی بر مصرف از ارزش درک شده برندهای خدماتی در این مطالعه گسترده می شود که شامل بررسی تجربه قبل از مصرف می باشد. یافته ها به درک بهتر تاثیر نقاط مختلف تماس بر توسعه دارایی برند در هر دو مرحله مصرف و قبل از مصرف از دیدگاه مدیریت برند کمک نموده و دستورالعملهایی را برای تخصیص منابع در برنامه های مختلف ترکیب بازاریابی ارائه می دهند.

پروژه وان پرتال پروژه و مقالات ترجمه شده isi مصرف ,برند ,تجربه ,ارزش ,بررسی ,فروشی ,از مصرف ,قبل از ,درک شده ,ارزش درک ,خرده فروشی ,خرده فروشی تجربهمنبع

مقاله ديدگاه هاي فقهي و حقوقي جرم ترك نفقه

ديدگاه هاي فقهي و حقوقي جرم ترك نفقه

حقوق و مطالبات زوجه در شرايط مختلف

چگونگی مسئولیت ناشی از قصور پزشک

جرائم قابل گذشت و غيرقابل گذشت

جايگاه محاربه و افساد في الارض و بغي در قانون و فقه

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل داده های توپولوژیکی سری های زمانی مالی : چشم انداز سقوط ها

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کسب و کار اینترنتی و راز های آن kaghaz سامی یوسفی گلعذانی ☆☆پاتوق وبگردی☆☆ تخفیف دونی تاریخ انواع ساعت های مچی حراج تابستانه هر چی که بخوای بهداشت راستین