آزمون اعتبار برند متقابل و بازار متقابل مدل ارزش ویژه مصرف کننده محور (CBBE) برای برندهای مقصد
Testing the cross-brand and cross-market validity of a consumer-based brand equity (CBBE) model for destination brands
چکیده
مطالعات متفاوت درباره ارزش ویژه برند مصرف کننده/مشتری محور، تصاویر درحال تغییری از اجزاء و روابط متباین را آشکار کرده است. مطالعه کنونی، مجموعه داده های زیادی را همراه با تحلیل مسیر تحلیل نموده است تا این موراد را آزمون نماید : 1) روایی مدل CBBE عمومی (آشنایی، تصویر، کیفیت، ارزش برند، ارزش مصرف کننده و وفاداری؛ 2)روایی مدل مشتری (+ رضایت) با استفاده از داده ها برای یک برند مقصد؛ 3) روایی برند متقابل مدل عمومی برای پنج برند مقصد ایالات متحده و 4) روایی بازار متقابل هر دو مدل برای بخشهای مختلف مبتنی بر ملیت، جنسیت و دیدار پیشین. نتایج نشان دادند که آشنایی و تصویر، دو عنصر برجسته ای هستند که وفاداری را در هر دو مدل توضیح میدهند گرچه هم ارزش مصرف کننده و هم ارزش برند، تاثیرات مداخله گری بر وفاداری دارند. مدل برای مقاصد متفاوت، برای ملیت های متفاوت و تا حدی برای جنسیت های متفاوت، گوناگون بود و برای بازدیدکنندگان و غیربازدیدکنندگان یک برند مقصد، ثابت بود.
پروژه وان پرتال پروژه و مقالات ترجمه شده isi
مدل ,برند ,ارزش ,متقابل ,کننده ,مصرف ,مصرف کننده ,بازار متقابل ,برند متقابل ,ارزش ویژه ,متقابل مدلمنبع
مقاله ديدگاه هاي فقهي و حقوقي جرم ترك نفقه
ديدگاه هاي فقهي و حقوقي جرم ترك نفقه
حقوق و مطالبات زوجه در شرايط مختلف
چگونگی مسئولیت ناشی از قصور پزشک
جرائم قابل گذشت و غيرقابل گذشت
جايگاه محاربه و افساد في الارض و بغي در قانون و فقه
ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل داده های توپولوژیکی سری های زمانی مالی : چشم انداز سقوط ها