آزمون اعتبار برند متقابل و بازار متقابل مدل ارزش ویژه مصرف کننده محور (CBBE) برای برندهای مقصد

Testing the cross-brand and cross-market validity of a consumer-based brand equity (CBBE) model for destination brands

چکیده
مطالعات متفاوت درباره ارزش ویژه برند مصرف کننده/مشتری محور، تصاویر درحال تغییری از اجزاء و روابط متباین را آشکار کرده است. مطالعه کنونی، مجموعه داده های زیادی را همراه با تحلیل مسیر تحلیل نموده است تا این موراد را آزمون نماید : 1) روایی مدل CBBE عمومی (آشنایی، تصویر، کیفیت، ارزش برند، ارزش مصرف کننده و وفاداری؛ 2)روایی مدل مشتری (+ رضایت) با استفاده از داده ها برای یک برند مقصد؛ 3) روایی برند متقابل مدل عمومی برای پنج برند مقصد ایالات متحده و 4) روایی بازار متقابل هر دو مدل برای بخشهای مختلف مبتنی بر ملیت، جنسیت و دیدار پیشین. نتایج نشان دادند که آشنایی و تصویر، دو عنصر برجسته ای هستند که وفاداری را در هر دو مدل توضیح میدهند گرچه هم ارزش مصرف کننده و هم ارزش برند، تاثیرات مداخله گری بر وفاداری دارند. مدل برای مقاصد متفاوت، برای ملیت های متفاوت و تا حدی برای جنسیت های متفاوت، گوناگون بود و برای بازدیدکنندگان و غیربازدیدکنندگان یک برند مقصد، ثابت بود.

پروژه وان پرتال پروژه و مقالات ترجمه شده isi مدل ,برند ,ارزش ,متقابل ,کننده ,مصرف ,مصرف کننده ,بازار متقابل ,برند متقابل ,ارزش ویژه ,متقابل مدلمنبع

مقاله ديدگاه هاي فقهي و حقوقي جرم ترك نفقه

ديدگاه هاي فقهي و حقوقي جرم ترك نفقه

حقوق و مطالبات زوجه در شرايط مختلف

چگونگی مسئولیت ناشی از قصور پزشک

جرائم قابل گذشت و غيرقابل گذشت

جايگاه محاربه و افساد في الارض و بغي در قانون و فقه

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل داده های توپولوژیکی سری های زمانی مالی : چشم انداز سقوط ها

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سئو لینک فروشگاه coleqdpu daily فروشگاه اینترنتی شاخص همیشه آنلاین دو سوته خرید کن تحویل بگیر تخفیفان تندیس دست و پا دانلود رایگان وبلاگ سایت ساعت آس مرکز لیزر موهای زائد نیاوران